Ticket #442 (reopened de facut)

Opened 17 years ago

Last modified 17 years ago

CALCUL PROFIT

Reported by: COSMIN CRACIUNESC Owned by:
Priority: trivial Milestone: Versiunea 2.0
Keywords: Cc:

Description

DUPA CE A-TI REZOLVAT CELE CERUTE LA TICHET 441, VA ROG SA INTRODUCETI POSIBILITATEA DE A VEDEA PROFITUL PENTRU FIECARE CLIENT.EX. LA CLIENTUL X AM VANDUT IN LUNA 2 1000 BUC DIN PRODUSUL A. EU STIU CA PRODUSUL A IN LUNA 2 ARE UN COST DE PRODUCTIE (TICH 441) DE 3 LEI, EU L-AM VANDUT CU 3.5 LEI LA CLIENTUL X, REZULTAND UN PROFIT DE 500 LEI PT. ACEL REPER. CAPUL DE TABEL PT. CALCUL PROFIT PER CLIENT SA AIBA URMATOAREA COMPONENTA: DENUMIRE CLIENT REPER(1) COST PRODUCTIE REPER(2) PRET VANZARE REPER(3) CANTIT VANDUTA(4) PROFIT REPER(5) PROFIT TOTAL REPER(6) UNDE (2) SA FIE CE AM CERUT LA TICH 441, (3), (4) EXISTA DEJA IN PROGRAM, (5)=(3)-(2), (6)=(4)*(5) ASTEPT REZOLVAREA URGENTA IN VERSIUNEA 1. MULTUMESC

Change History

Changed 17 years ago by taipan

  • status changed from new to closed
  • priority changed from major to trivial
  • resolution set to invalid
  • milestone changed from Versiunea 1.0 to Versiunea 2.0

Tichetul #441 nu este de interes pentru noi (si clientii nostri care folosesc productia) in momentul de fata, daca doriti sa fie rezolvat urgent luati legatura cu un reprezentant OmniData?.
In ce priveste profitul cred ca este acelasi lucru cu adaosul din lista 7-1-5-1.

Changed 17 years ago by COSMIN CRACIUNESC

  • status changed from closed to reopened
  • resolution invalid deleted

DOMNILOR VA ROG SA INCHIDETI UN TICHET DOAR DUPA CE REZOLVATI PROBLEMA CERUTA IN EL. IN CEEA CE PRIVESTE INTERESUL NU INTELEG SENSUL. DECAT SA FACETI TOT FELUL DE SCHIMBARI DE TOT FELUL MAI BINE VA-TI OCUPA DE REZOLVAREA PROBLEMELOR CU ADEVARAT IMPORTANTE.

Changed 17 years ago by taipan

Pastram si rezolvam un ticket DOAR daca este de interes general.
Nu putem face pentru fiecare client in parte modificari dupa bunul plac al acestuia.
Modificarile de tot felul sunt cerute de peste 70% din clienti nostri, care pentru noi conteaza mai mult decat problema d-voastra cu adevarat importanta.

Ticketul #442 este o CERINTA nu o PROBLEMA CU ADEVARAT IMPORTANTA . Cum v-am spus si mai sus, daca totusi doriti ca aceasta cerinta sa va fie implementata luati legatura cu un reprezentant  OmniData.
Va multumim pentru intelegere.

Note: See TracTickets for help on using tickets.