Ticket #600 (closed defect: fixed)

Opened 16 years ago

Last modified 13 years ago

Subiecte pentru o eventuala dezvoltare de sistem - Demiuma

Reported by: rsocaciu@… Owned by:
Priority: major Milestone: Versiunea 1.0
Keywords: Cc:

Description

Stimate partener,

Cerintele actuale ale retelei noastre, in functie de dimensiunea businessului si gradul actual de dezvoltare, impun gasirea unor solutii cu privire la urmatoarele aspecte:

1. Calcul inventare

In acest moment avem mare nevoie sa realizam cu o frecventa ridicata inventare pe punctele de lucru. Solutia aplicabila in prezent este: se genereaza raportul de stoc pe gestiunea vizata si apoi se transpune intr-un fisier excel.

Aceasta baza de date se incarca in cititorul cu ajutorul caruia se inventariaza produsele (Unitech HT 630). Dupa realizarea scanarii (numaratorii) rezultatul obtinut se descarca intr-un alt fisier excel.

Pentru a putea obtine diferentele dintre baza de bate incarcata (stoc scriptic) si cea inventariata (stoc faptic) se prelucreaza manual fisierul excel (aducerea pe aceeasi linie de tabel a unui singur cod pentru a se putewa calcula diferenta se realizeaza prin nenumarate introduceri de randuri/celule.

Ne-ar fi extrem de folositor ca sa se poata face automat compararea acestor doua liste, ceea ce ar duce la evidentierea automata a diferentelor (+/-). Va rog sa ne spuneti daca acesta solicitare poate fi realizata cu ajutorul sistemului.

2. In viitorul apropiat s-ar putea sa avem nevoie sa evidentiem vanzarile din magazin pe fiecare lucrator in parte. Este posibila alocarea unei parole pe care sa se opereze orice vanzare si implicit obtinerea unui raport/perioada variabila pe fiecare lucrator in parte

3. In ceea ce priveste aplicarea cardului de fidelitate, s-au efectuat cu succes testele in sistem. Din cate am inteles urmatorul pas ar fi achizitionarea unei imprimante pentru tiparirea acstora, exista o specificatie tehnica pe care trebui s-o urmam astfel incat sa fie compatibila cu sistemul de gestiune? Ce tip de avantaje pentru client se pot opera: acumulare de puncte, respectiv folosirea lor la momentul ales de catre client; discount acordat la momentul achizitiei; discount special acordat la anumite momente (zi de nastere client, 8 martie, etc)?

Va rog sa ne trimiteti detaliat structura pe care o puetm aplica.

4. Definire categorii de preturi

In prezent, societatea noastra emite documente aferente operatiunii de vanzare catre mai multe tipuri de clienti, respectiv vanzarea se efectueaza pe mai multe grupe de discount (grupe de pret). Spre exemplu: cu clientul A se lucreaza cu adaos de 30%, cu clientul B cu adaos de 45%, samd. In prezent in vederea emiterii unei facturi catre clientul A se alege pretul dorit pentru fiecare articol in parte. Este posibila definirea unor grupe de adaos iar la inceputul actului acesta sa fie selectat de catre operator si toate articolele vandute sa preia automat pretul din sistem?

Va multumesc anticipat pentru sprijin si va rog sa nu ezitati sa ma contactati in cazul in care nu am fost suficient de clara in expunerea solicitarilor noastre.

Va rog sa ne sprijiniti in gasirea de solutii aplicabile pe sistemul dezvoltat de dumneavoastra, astefl incat sa putem implementa necesarul nostru de operatiuni, fara a dauna altor tipuri de evidente. In cazul in care acestea exista deja va rugam sa ne consiliati cu privire la aplicarea lor.

Cu stima,

Roxana Socaciu

Retail Manager Nissa

0732 669 039 rsocaciu@…

Change History

Changed 15 years ago by sorin

  • status changed from new to closed
  • resolution set to fixed

Punctul 3 este inclus din versiunea 0.405 din data 15-06-2009 ;

Note: See TracTickets for help on using tickets.