Ticket #469 (closed defect: wontfix)

Opened 17 years ago

Last modified 17 years ago

INTREBARE

Reported by: daniel_dane70@… Owned by:
Priority: major Milestone: Versiunea 1.0
Keywords: Cc:

Description

CAND SE FACE STORNO PE UN REPER CARE ARE FISA IN 0 DE CE NU SE AFISEAZA PRETURILE DE APROVIZIONARE ALE REPECTIVULI REPER....?

Change History

Changed 17 years ago by daniel_dane70@…

va rog frumos sa mi raspundeti la aceasta intrebare..daca se poate face ceva referitor la acesta problema,pentru ca am de facut o factura storno cu multe repere si in varianta actuala mi se pare fff greu sa fac acest lucru.presupun ca trebuie sa te duci pe fisa de magazie sa vezi preturile de aprovizionare si apoi sa te apuci de facut storno....

si oricum daca mai ai stoc pe repectivul produs pretul de aprovizionare se "intrezareste " deoarece chenarul care duce la operatiunea de stornare se aseaza exact peste preturi disponibile pe produs...acestea fiind "taiate" practic la jumatate de marginea de jos a acestei ferestre.. astept urgent un raspuns din partea d-voastra

multumesc

Changed 17 years ago by sorin

  • status changed from new to closed
  • resolution set to wontfix

In cazul in care trebui sa stornati o anumita cantitate pe un produs deja facturat unui client trebuie sa apara numarul de act, pretul de intrare si cantitatea facturata (ce trebuie de stornat), in ale cazuri trebuie sa introduceti pretul de intrare.
Acea casuta va arata stocul care este diferit de 0 (zero) cu preturile de intrare aferente, (adica nu pot sa va insirui toate preturile de intrare, chiar daca nu au stoc).

Note: See TracTickets for help on using tickets.